За мобилна търговия и логистика
Благодарение на нововъведения в софтуера, вече можем да предложим няколко варианта на нашите клиенти, които се занимават с мобилна(разносна) търговия и логистика.
I Сделки от централен склад
На първо място ще разгледаме фирми, чиято търговска дейност се организира в един склад и след това се организира разнос. Цялата документация и сделки се подготвят от логистичния център след проведен разговор с клиента (или кореспонденция по мейл) и след това се разпределят по превозните средства, които изпълняват само функция на доставка. Пратките се опаковат и към тях се прикрепят съответните документи. При тези фирми се ползва програмата под Windows и е свързана с фискално устройство и принтер A4. Системата позволява според желанията на клиента да се следи движението на стоките във всяко едно превозно средство и в склада:
-
ревизия на всяко едно превозно средство
-
прехвърляне на стоки от и към централен склад
-
прехвърляне на стоки от и към превозни средства
II Сделки при клиент
Минаваме към втори вид разносна търговия, при която от централен склад се прехвърля стока по транспортни средства и сделките се извършват при клиента без предварителна уговорка. В този случай се ползват мобилно фискално устройство и андроид устройство, на което е инсталирана програмата. Въпроси, на които ще може да даде отговор програмата:
-
Колко стока имам в централния склад?
-
Колко стока имам във всяко едно превозно средство?
-
Колко оборот имам от всеки един потребител(превозно сресдтво)?
-
Колко общо количество стока има във фирмата?
-
Колко общо оборот имам реализиран?
III Заявки от клиент и последвало издаване на документи
В тази група попадат фирми, чиито служители обикалят техните клиенти и подготвят заявки. Тези заявки се обработват и приключват в централния офис като се издават съответните фискални документи. В този вариант служителите ползват таблети или телефони под андроид и работят с т.н. отворени сметки. След което тези сметки се визуализират в уеб и от централния офис ги приемат, обработват и приключват от уеб на фискално устройство вързано при тях. Функционалности:
-
възможност за редакция на всяка една сделка от централния офис(цени и количества)
-
възможност за приключване на операция на избрано фискално устройство
- работа с ценови листи
IV Заявки от клиент и хибридно издаване на фискални документи
Ситуацията е сходна с предишния вариант, но тук мобилните търговци разполагат с фискално устройство и могат да издават фактури в брой при клиента. Ако фактурата ще се плаща по банков път можем да предложим два варианта:
-
Програмиране на плащане по банков път във фискалното устройство
-
Приключване на операцията по банков път от уеб частта с издаване на документ фактура на принтер A4 формат.
Отново се ползват таблети и телефони под андроид, на които е инсталирано приложението и е свързано посредством USB кабел или Bluetooth с фискален апарат. В зависимост от изискванията на клиента системата може да предложи:
-
Дистанционно управление на всички фискални устройства
-
Дистанционно приключване, редактиране и изготвяне на сделки с генериране на съответните търговски и счетоводни документи
За повече информация моля разгледайте нашето пълно ръководство
Посетете и нашия канал в YouTube