Обекти на самообслужване
Забелязахте ли, че през 2022 година все по-голям брой вериги супермаркети въведоха каси на самообслужване в своите обекти? Тези нововъведения обезателно трансформират целия модел на извършване на продажба в България.
Самообслужването се превръща в достъпна и удобна за българския потребител практика. В днешната статия ще проследим какви са нейните предимства за Вас като собственик на бизнес и ще Ви покажем как I-CASH може да Ви помогне да превърнете Вашия магазин в обект на самообслужване.
1. Пестите място.
Традиционната каса за обслужване на клиенти е и работно място. Всеки служител има необходимост от пространство, където да изпълнява спокойно служебните си задължения. За съжаление, това не е практично в малки магазини и търговски обекти.
Чрез касата за самообслужване, това място може да бъде заменено за допълнителен асротимент, който да се предлага на клиентите, а служителят, чиято работа е да седи зад каса, може да извършва много по-ефективни дейности в търговския обект;
2. Осигурявате 24/7 достъп до Вашия обект;
Минимализирането на човешкия фактор, позволява Вашата услуга да бъде достъпна по всяко време на денонощието. Това неизменно Ви дава конкуретно предимство и удобство за Вашите клиенти. По-големият диапазон за обслужване ще доведе до повече транзакции и повече приходи за Вас.
3. Ускорявате процеса по продажба
Касите за самообслужване са идеално решение за натоварени търговски обекти. Така се решава проблемът с липсата на работна ръка и дългите опашки. Когато софтуерът за самообслуване е интуитивен и с минимален брой стъпки до извършване на продажба- клиентът пести време, а Вие можете да обслужите по-вече хора за по-малко време
3. Правите добро впечатление
Вашите клиенти ще забележат, че и Вашият обект е въвел нововъведения, които целят да подобрят неговото пазаруване. Вашият обект няма да отстъпва по нищо големите вериги супермаркети, ресторанти (а може би ще ги превъзхожда).
4. Рекламирате продуктите си
В крайна сметка, пространството за самооблужване, включва монитор, който навигира Вашия клиент до крайната цел. Ако използвате подходящ софтуер за самообслужване, Вие може да откроите продукти от Вашия обект директно на Вашите клиенти и да ги убедите да се върнат отново във Вашия обект.
I-CASH- Решение за обекти на самообслужване
Всички горепосочени предимства важат само и единствено, когато имате подходящо търговско оборудване. Изключителна важна част от него е софтуерът.
Ако софтуерът, който използвате за самообслужване е трудно разбираем- съдържа множество стъпки до завършване на продажбата или има нужда от постоянна поддръжка, то със сигурност би усложнило бизнес процесите в търговския обект, отколкото да ги улесни.
Ние от I-CASH, разработихме версия на POS софтуер за самообслужване, която позволява на клиентите интуитивно да пазаруват сами.
Какви функционалности съдържа нашето решение за обекти на самообслужване?
- POS приложение за извършване на продажби със специален Self-service интерфейс, предназначен за клиенти;
- Работа с периферни устройства:
- Фискално устройство;
- Везна/вградени везни
- POS картови терминали
- Wallet портфейли
- Онлайн платформа, която позволява на собственика на бизнеса и на служителите да проследяват процесите в обекта в реално време;
- Улеснена платформа за доставки;
- Възможност да поставите Ваша реклама на екрана за самообслужване;
Добрият пример: Micro Markets by HealthInBox- обекти на самообслужване, използващи нашия софтуер I-CASH
Микро маркетите са иновативни малки търговски обекти, поставени в отворени корпоративни пространства като офиси, coworking центрове, бизнес сгради и т.н. Те предоставят възможност на служителите на фирмите да се хранят здравословно, дори и без да напускат работното си място.
Благодарим на Micro Markets by HealthInBox, че се довериха на режима за самообслужване на нашия софтуер I-CASH, за успеха на техния бизнес.
За да се уверим, че режимът на самообслужване се справя добре в реална среда, решихме да посетим микро маркета в Work&Share Coworking Space. Уверете се и Вие от видеоклипа, който заснехме при нашето посещение:
Установихме, че в рамките на точно три стъпки, всеки клиент може да завърши своята покупка:
1) Маркираш;
2) Натискаш бутона „Плати с карта“
3) Допираш картата;
….И продажбата е осъществена
Неизменно този модел на работа, позволява търговският обект да работи 24/7, да поема голям поток от клиенти, да заема малко пространство;
Ако и Вие желаете интуитивен ПОС софтуер за самообслужване, който да подобри клиентското изживяване, да пести разходи и да направи услугата Ви все по-достъпна:
1) Регистрирайте на www.icash.bg (и получете един безплатен месец достъп до системата; /
2) Свържете се с нас на info@icash.bg / (+359) 2 960 7123