6.2.6. Рекламации от клиент по артикули
Справка „Рекламации от клиент по артикули“
За справка „Рекламации от клиент по артикули“ е необходимо да се влезе в меню „Справки“, „По артикули“, „Рекламации от клиент по артикули“. Чрез тази справка могат да се проследят рекламациите правени от клиенти по един или повече артикули.
Опция за улеснено търсене, могат да се изберат различни филтри като: Обект ; контрагент; времеви диапазон – от дата до дата; артикул; артикулна група; цена от, цена до ; потребителско име /на латиница /;
Опция за допълнителни критерии / Разширено търсене/ :
От дата до дата на създаване, от час да час на създаване ;
Опция за принтиране чрез бутона “Print” , изтегляне на справката в различни файлови формати като – PDF, CSV, XLS; както и бутон „Покажи/Скрий колона“ с който могат да се изберат колоните, които да се показват в справката.
Могат да се проследят следните параметри:
-
- Тип операция
- Артикул
- Артикулен номер
- Клиент
- Дата на рекламация от клиента
- Количество
- Мярка- Използвана мерна единица.
- Обща доставна цена без ДДС-Общата цена на доставките по този артикул до момента, без ДДС.
- Единична цена без ДДС- Единична продажна цена на артикула, без ДДС.
- Обща цена без ДДС-Обща цена на всички сторнирани артикули без ДДС.
- Дата на създаване
- Търговска отстъпка
Този панел показва обобщено информацията за цените на артикулите– „Обща цена с ДДС“, „Обща цена без ДДС“, „Обща доставна цена без ДДС“, „Обща доставна цена с ДДС“, „Общо операции“.