fbpx

Допълнителна техническа поддръжка и консултация

Ние знаем колко е важно служителите да бъдат спокойни и подкрепени по време на работния процес! Затова Ви предлагаме  широка гама от пакети за допълнителна техническа поддръжка и консултация, за да функционира бизнеса Ви непрекъснато!

Изберете най-подходящият пакет за Вашия бизнес

alt-battery-1

Лайт

Включва 10 обаждания с продължителност до 10 минути

alt-battery-3

Икономичен

Неограничен брой обаждания в работно време 9:00-17:00 и преференциални цени на допълнителни услуги

alt-battery-4

Стандартен

Неограничен брой обаждания в разширено работно време 9:00-21:00 и преференциални цени на допълнителни услуги

alt-battery-5

Професионален

Изцяло за Вашите нужди! Пакет по договаряне!

Приоритет на обслужване: стандартен
alt-battery-1

Лайт пакет

20,00 лв./месец

  • Пакетът включва 10 обаждания за техническа поддръжка и консултация с продължителност до 10 минути в работно време от 9:00- 17:00ч.;
  •  
  • Абонаментният пакет е в сила за всички обекти, свързани за едно складово стопанство. Има възможност за закупуването на повече от един „Лайт“ пакет на месец.
Приоритет на обслужване: висок
alt-battery-3

икономичен пакет

29.00 лв./месец + 14.90 лв за всеки допълнителен обект

  •  Абонаментният пакет включва неограничен брой обаждания за техническа консултация и поддръжка в делнични дни от 9:00-17:00ч. 
 
Пакетът включва преференциални цени за допълнителни услуги:
В работно време (делнични дни от 9:00ч. до 17:00ч.)
Посещение при клиент (транспортни разходи)
40.00 лв.
Труд на започнат час
25.00 лв.

В разширено работно време ( делнични дни от 9:00ч. до 17:00ч.)

Телефонно обаждане за поддръжка и консултация
20.00 лв.
Посещение при клиенти (транспортни разходи)
60.00 лв.
Труд на започнат час
50.00 лв.
Приоритет на обслужване: много висок
alt-battery-3

Стандартен пакет

69.00 лв./месец + 14.90 лв за всеки допълнителен обект

  •  Абонаментният пакет включва неограничен брой обаждания за техническа консултация и поддръжка в делнични дни от 9:00-21:00ч. 
 
Пакетът включва преференциални цени за допълнителни услуги:
В работно време (делнични дни от 9:00ч. до 17:00ч.)
Посещение при клиент (транспортни разходи)*
40.00 лв.
Труд на започнат час
25.00 лв.

В разширено работно време (делнични дни от 17:00 до 21:00ч.)

Посещение при клиент (транспортни разходи)
60.00 лв.
Труд на започнат час
30.00 лв.

Извън работно време

Телефонно обаждане за поддръжка и консултация
20.00 лв.
Посещение при клиенти (транспортни разходи)
100.00 лв.
Труд на започнат час
50.00 лв.
Приоритет на обслужване: най-висок
alt-battery-5

Професионален пакет

По договаряне

Пакетът е подходящ за големи предприятия с индивидуални нужди. Уверете се, че Вие винаги ще бъдете обслужвани с приоритет и по всяко време!

За клиенти без договор за техническа поддръжка

Клиентите без договор за техническа поддръжка могат да се възползват от услугите „Посещение при клиент“ и „Труд на започнат час“единствено при предварителна договорка.
В работно време (делнични дни от 9:00ч. до 17:00ч.)
Телефонно обаждане за консултация и поддръжка с продължителност до 10 минути
30.00лв.
* Посещенията при клиенти се извършват от „Онлайн Сървисиз“ ООД единствено на територията на гр. София. За услуги на територията на Република България бихме Ви препоръчали
** Цената за обаждане е при започнат час;
***Цените са без ДДС.

Безплатна консултация



Безплатна консултация



Безплатна консултация




Безплатна консултация




Безплатна консултация




Безплатна консултация