fbpx

Допълнителна техническа поддръжка и консултация

Ние знаем колко е важно служителите да бъдат спокойни и подкрепени по време на работния процес! Затова Ви предлагаме  широка гама от пакети за допълнителна техническа поддръжка и консултация, за да функционира бизнеса Ви непрекъснато!

Изберете най-подходящият пакет за Вашия бизнес

alt-battery-1

Лайт

Включва 10 обаждания с продължителност до 10 минути

alt-battery-3

Икономичен

Неограничен брой обаждания в работно време 9:00-17:00 и преференциални цени на допълнителни услуги

alt-battery-4

Стандартен

Неограничен брой обаждания в разширено работно време 9:00-21:00 и преференциални цени на допълнителни услуги

alt-battery-5

Професионален

Изцяло за Вашите нужди! Пакет по договаряне!

Приоритет на обслужване: стандартен
alt-battery-1

Лайт пакет

20,00 лв./месец

  • Пакетът включва 10 обаждания за техническа поддръжка и консултация с продължителност до 10 минути в работно време от 9:00- 17:00ч.;
  •  
  • Абонаментният пакет е в сила за всички обекти, свързани за едно складово стопанство. Има възможност за закупуването на повече от един „Лайт“ пакет на месец.
Приоритет на обслужване: висок
alt-battery-3

икономичен пакет

29.00 лв./месец + 14.90 лв за всеки допълнителен обект

  •  Абонаментният пакет включва неограничен брой обаждания за техническа консултация и поддръжка в делнични дни от 9:00-17:00ч. 
 
Пакетът включва преференциални цени за допълнителни услуги:
В работно време (делнични дни от 9:00ч. до 17:00ч.)
Посещение при клиент (транспортни разходи)
40.00 лв.
Труд на започнат час
25.00 лв.

В разширено работно време ( делнични дни от 9:00ч. до 17:00ч.)

Телефонно обаждане за поддръжка и консултация
20.00 лв.
Посещение при клиенти (транспортни разходи)
60.00 лв.
Труд на започнат час
50.00 лв.
Приоритет на обслужване: много висок
alt-battery-3

Стандартен пакет

69.00 лв./месец + 14.90 лв за всеки допълнителен обект

  •  Абонаментният пакет включва неограничен брой обаждания за техническа консултация и поддръжка в делнични дни от 9:00-21:00ч. 
 
Пакетът включва преференциални цени за допълнителни услуги:
В работно време (делнични дни от 9:00ч. до 17:00ч.)
Посещение при клиент (транспортни разходи)*
40.00 лв.
Труд на започнат час
25.00 лв.

В разширено работно време (делнични дни от 17:00 до 21:00ч.)

Посещение при клиент (транспортни разходи)
60.00 лв.
Труд на започнат час
30.00 лв.

Извън работно време

Телефонно обаждане за поддръжка и консултация
20.00 лв.
Посещение при клиенти (транспортни разходи)
100.00 лв.
Труд на започнат час
50.00 лв.
Приоритет на обслужване: най-висок
alt-battery-5

Професионален пакет

По договаряне

Пакетът е подходящ за големи предприятия с индивидуални нужди. Уверете се, че Вие винаги ще бъдете обслужвани с приоритет и по всяко време!

За клиенти без договор за техническа поддръжка

Клиентите без договор за техническа поддръжка могат да се възползват от услугите „Посещение при клиент“ и „Труд на започнат час“единствено при предварителна договорка.
В работно време (делнични дни от 9:00ч. до 17:00ч.)
Телефонно обаждане за консултация и поддръжка с продължителност до 10 минути
30.00лв.
* Посещенията при клиенти се извършват от „Онлайн Сървисиз“ ООД единствено на територията на гр. София. За услуги на територията на Република България бихме Ви препоръчали
** Цената за обаждане е при започнат час;
***Цените са без ДДС.

Безплатна консултация



Безплатна консултация



Безплатна консултация




Безплатна консултация




Безплатна консултация




Безплатна консултация




Този сайт използва бисквитки, тъй като те са важни за работата му. За повече информация и настройки, моля посетете нашата Политика за използване на бисквитки.

Затвори