fbpx
Нашите пакети за поддръжка на складов софтуер I-CASH


Ценови пакети за поддръжка

Допълнителна техническа поддръжка – цени и пакети услуги.

Предлагаме широк набор от услуги, за да осигурим точно необходимото ниво на грижа, независимо дали имате нужда от поддръжка за търговски офис, или мобилна търговия или търговски обект.

При закупуване на пакет за ползване на софтуер I-Cash вие получавате включени в пакета брой безплатни обаждания и неограничена поддръжка по мейл и чат.

Ако тази поддръжка Ви се струва , крайно незадоволителна и недостатъчна можете да се възползвате от нашите предложения.

 

29.00 лв./месец + 14.90 лв за всеки допълнителен обект
Икономичен пакет
Часови диапазон Услуги Цена
В работно време делничен ден от 9:00 до 17:00 Посещение при клиент 10.00 лв
Труд на започнат час 25.00 лв
Дистанционна поддръжка и телефонен съпорт 0.00 лв
В работно време делничен ден от 17:00 до 21:00 Посещение при клиент 20.00 лв
Труд на започнат час 50.00 лв
Дистанционна поддръжка и телефонен съпорт 20.00 лв
В извън работно време делничен ден от 21:00 до 9:00 Посещение при клиент 40.00 лв
Труд на започнат час 100.00 лв
Дистанционна поддръжка и телефонен съпорт 40.00 лв
 

Икономичния план е идеалното допълнение за малки фирми с до 10 работни места извършващи дейност в рамките на Република България.

 

 

 

69.00 лв./месец + 14.90 лв за всеки допълнителен обект
Стандартен пакет
Часови диапазон Услуги Цена
В работно време делничен ден от 9:00 до 17:00 Посещение при клиент 10.00 лв
Труд на започнат час 25.00 лв
Дистанционна поддръжка и телефонен съпорт 0.00 лв
В работно време делничен ден от 17:00 до 21:00 Посещение при клиент 10.00 лв
Труд на започнат час 30.00 лв
Дистанционна поддръжка и телефонен съпорт 0.00 лв
В извън работно време делничен ден от 21:00 до 9:00 Посещение при клиент 20.00 лв
Труд на започнат час 50.00 лв
Дистанционна поддръжка и телефонен съпорт 20.00 лв
 

Допълнително удобство за малкия бизнес , който не спира. За фирми с до 20 ползватели на софтуера с възможност за управление на работното място от разстояние. При закупуване на пакета получавате неограничен брой обаждания в диапазона от 9:00 до 21:00 часа.

 

 

Професионален пакет

Часови диапазон Услуги Цена
В работно време делничен ден от 9:00 до 17:00 Посещение при клиент 0.00 лв
Труд на започнат час 0.00 лв
Дистанционна поддръжка и телефонен съпорт 0.00 лв
В работно време делничен ден от 17:00 до 21:00 Посещение при клиент 0.00 лв
Труд на започнат час 0.00 лв
Дистанционна поддръжка и телефонен съпорт 0.00 лв
В извън работно време делничен ден от 21:00 до 9:00 Посещение при клиент 0.00 лв
Труд на започнат час 0.00 лв
Дистанционна поддръжка и телефонен съпорт 0.00 лв
 

Подходящ за големи фирми с повече от един обект с повече от 50 потребители ползващи софтуера. Фирми с логистичен център и офиси в няколко различни населени места, търсещи дистанционен контрол от разстояние. Фирми развиващи се на и извън територията на Република България. За всяка една от тези фирми се изготвя персонална оферта след задължително проведена среща.  В повечето случаи се касае за допълнителни доработки и персонални настройки.

 

За клиенти без договор за техническа поддръжка
Часови диапазон Услуги Цена
В работно време делничен ден от 9:00 до 17:00 Посещение при клиент 20.00 лв
Труд на започнат час 36.00 лв
Дистанционна поддръжка и телефонен съпорт 30.00 лв
В работно време делничен ден от 17:00 до 21:00 Посещение при клиент 35.00 лв
Труд на започнат час 80.00 лв
Дистанционна поддръжка и телефонен съпорт 60.00 лв
В извън работно време делничен ден от 21:00 до 9:00 Посещение при клиент 80.00 лв
Труд на започнат час 200.00 лв
Дистанционна поддръжка и телефонен съпорт 80.00 лв
 

Това са цени за услуги към клиенти , които ползват софтуер I-Cash , но не са подписали договор с фирма Онлайн Сървисиз ЕООД. За повече информация можете да се обърнете към търговския ни отдел.

 

 

Забележки :

Пакетите за поддръжка не включват безплатните месечни обаждания.
Всички запитвания се решават дистанционно. Ако въпросът е специфичен и изисква физическо присъствие на член от екипа за поддръжка – тогава се предприема посещение на място при клиент.
Посещенията обхващат само района на град София. За посещение извън рамките на града можем да Ви препоръчаме наш дистрибутор.
Въпроси свързани с експертно мнение на програмист се решават до няколко дни в зависимост от естеството на зададения въпрос.
Повече информация можете да откриете в договора и в общите условия на нашия сайт.

Допълнителна техническа поддръжка не включва :

Въпроси свързани с Фискалното устройство молим да се отнасят към сервизната фирма обслужваща апарата.
За въпроси относно загуба на интернет молим да се отнасят към интернет провайдъра.
Цените са без ДДС.

В зависимост от натовареността на екипа се извършват и допълнителни услуги след предварителна уговорка с клиент – Допълнителни персонални услуги

 

Този сайт използва бисквитки, тъй като те са важни за работата му. За повече информация и настройки, моля посетете нашата Политика за използване на бисквитки.

Затвори