Защо да изберете облачен софтуер за продажби?
Предимства на I-Cash като уеб базиран търговски софтуер
Неведнъж сте инсталирали софтуер на вашия компютър. Отнема ви време, енергия, нерядко – и допълнителен финансов ресурс. Онлайн базираният софтуер ви спестява всичко това. За да имате достъп до него, нужна ви е единствено добра интернет връзка. Така можете да оперирате от всяка точка на света.
В технологично отношение онлайн базираните системи са не само по-усъвършенствани, но и по-лесни за употреба. Те предлагат и индивидуални решения, разработени за потребностите на различните бизнеси. Това предлага и търговския софтуер I-Cash.
Научете повече за бизнесите, които използват нашия софтуер за продажби.
Не инсталирате и не поддържате софтуера
Няма нужда да правите сложни и времеемки инсталации, да мигрирате данни, нито да заплащате за поддръжка на хардуер и софтуер. Налага се да инсталирате единствено модула за бързи продажби (POS). Операцията трае няколко минути и колега от екипа съдейства за нея.
За да използвате I-Cash, заплащате абонамент, а дали на месечна или на годишна база – определяте вие. Разгледайте абонаментите планове в секция Цени.
Онлайн базираният софтуер ви освобождава изцяло от отговорността да го поддържате. Всички актуализации се случват в облачното пространство и се отразяват директно във вашето складово стопанство, без да е необходимо вие да правите каквото и да е.
Това облекчава работния процес и не се налага да заплащате на специалист, който да направи конкретните актуализации. Отделяте времето си единствено в собствените си продажби.
Имате достъп до информацията, където и да се намирате
За да използвате I-Cash, регистрирате фирмата си и получавате достъп до онлайн складово стопанство и тествате безплатно за месец. Именно в стопанството заприождавате стоката си и през него извършвате по-голямата част от операциите. Предимството е, че не сте обвързани с местоположение (например в търговския обект), за да следите продажбите на вашите служители – получавате информацията в реално време.
Пример: У дома сте или на почивка. Искате да заприходите стока, която ваш служител току-що е приел в магазина. Нужна ви е само интернет връзка и снимка на документа с доставените артикули. Влизате в складовото стопанство, избирате Нова доставка от менюто и въвеждате съответните данни.
По същия начин, в настоящия момент, вие следите всяка една операция, която служителите извършват в момента. До няколко секунди всяка продажба се отразява в облачното пространство.
Данните ви са на сигурно място и защитени
Данните на всички наши клиенти се съхраняват в двойно подсигурени дейта сървъри на територията на ЕС. Използваната СУБД от I-Cash е MySQL, произвеждана и поддържана от Sun Microsystems.
На всеки 24 часа се прави автоматичен архив, който се съхранява в продължение на години. Всичко това ви дава спокойствието, че информацията се запазва, дори и да преустановите работа със софтуера.
Работите с екипа на I-Cash
Екипът ни ви съдейства, независимо дали имате въпрос относно конкретна операция, или по-сложен казус. Ако се налага, можете да използвате и програмата за дистанционна поддръжка, благодарение на която колега вижда операциите, които извършвате в реално време.
Разберете и какви са другите предимства на I-Cash от статията в блога.
Имате въпроси? Свържете се с нас на тел. (+359) 887 701 224 или мейл info@icash.bg.