Процедура по закупуване на фискално устройство
Регистрацията на фирма в НАП става автоматично след като е регистрирана фирмата в Агенцията по вписвания. Една от последващите стъпки е закупуването на фискално устройство.
Списък с устройства , които можете да закупите от нас можете да разгледате на сайта в секция Нашите предложения. Кое точно устройство е подходящо за вашият вид дейност можете да разберете от нашите сътрудници, като подадете запитване на посочената в сайта електронна поща support@icash.bg .
След като сте избрали вашето фискално устройство то трябва да бъде фискализирано т.е. регистрирано в Национална Агенция по Приходите. Към фискализация се пристъпва от специализирана сервизна фирма и след попълнено заявление за фискализация от клиента . Повече информация можете да откриете на нашия сайт.
В цената са включени всички услуги – програмиране, фискализация, регистрация, гаранционен договор и такса за мобилен оператор. Т.е. при крайния клиент фискалното устройство пристига вече готово за експлоатация със следните документи:
Какви документи трябва да получите при регистрация?
• Фактура за закупуване
• Заявление за регистрация
• Договор за сервизно обслужване
• Паспорт на устройството
• Свидетелство за регистрация на фискално устройство