Как да преминем към по-нова версия на модула за бързи продажби ?
Как да преминем към нова версия на модула за бързи продажби ?
Първа стъпка: проверка на текуща версия на модула за бързи продажби.
За целта моля стартирайте модула за бързи продажби и влезте с потребител „manager“. Изберете менюто горе в ляво – трите хоризонтални линии. От менюто изберете бутон „Информация“ (най – отдолу). В текущото меню програмата Ви дава много и разнообразна информация като вида на операционната система и проверка на връзката на компютъра с интернет. Интересува ни реда на който е упомената версията на програмата оградена с червен кръг на снимката.
В момента на началната страница на всяко едно складово стопанство в уеб частта е качена версия 356 на модула за бързи продажби.
Забележка : |
Ако версията, която ползвате в момента е по – ниска от посочената е препоръчително да инсталирате тази от уеб. |
Втора стъпка: Обновяване на модула за бързи продажби
1. Запис на актуални настройки
1.1. Отваряте меню „Настройки“ – Основни настройки (само потребител manager има достъп) описвате всички маркери , които са избрани. След това при инсталацията на новата версия ще трябва да ги изберете отново.
1.2. Отваряте меню „Настройки“ – Каса/Принтер (виж снимката най – отдолу в статията и записвате номера на ком порта , на който е вързано фискалното устройство. Ако имате повече от едно периферно устройство записвате , кое на кой порт е вързано)
2. Спирате модула за бързи продажби.
3. Изтривате папка POS
4. Сваляте новата версия от уеб (виж снимката горе), като се съобразяваме с операционната система, на която ще ползваме програмата.
Забележка : |
Версията за Android е налична в Google play store и инсталацията е като на всяко едно приложение за Android. |
5. Разархивирате сваления zip файл в папка по ваше желание
Забележка : |
Не разархивирайте папката в Програмни файлове / Program files |
6. Отваряте папка POS и стартирате IcashPos.exe (в зависимост от настройките файлът може да се визуализира без разширението)
7. Следвате стъпките от помощника
7.1. Избирате език и натискате бутона „Продължи“
7.2. Избирате Държава и натискате бутона „Продължи“
7.3. Избирате полето „За регистрирани потребители“
7.4. Попълвате данните за номер на складово стопанство; потребител : manager ; парола и натискате бутона „Продължи“
7.5. Ако в програмата има запазена конфигурация за вашето стопанство, програмата ще Ви попита дали искате да я заредите. Ако няма конфигурация програмата ще прескочи тази стъпка.
7.6. Програмата преминава към свалянето на базата данни. Този процес отнема различно време и зависи от големината на тази база.
7.8. Избор на касов апарат – моля изберете вашия модел като кликнете върху него
7.9. Избор на начина по който ще се свързват устройствата. В случая за операционна система Windows избирате „Serial“. Ако се инсталира програмата на android имате възможност да избирате три начина на свързване: bluetooth ; serial и usb .
7.10. Следващите две стъпки са свързани с въвеждане на касовия апарат в т.н. режим фискален принтер
7.11 Избор на ком порт – Визуализира се списък с ком портове. В повечето случаи трябва да е един – порта, на който е вързано фискалното устройство. Ако имате повече от една възможност за избор моля извадете кабела от USB -то и ком-а, на който е вързано фискалното устройство трябва да изчезне. По този начин можете да разберете на кой точно ком е вързано и да го изберете.
Забележка : |
Трябва да са предварително инсталирани драйвери за ком портове. |
7.12. Преди да запазите настройките моля разгледайте опциите от списъка. Ако искате да ползвате някоя от тях моля изберете я.
7.13. Програмата Ви прехвърля към помощника за връзка с периферни устройства. Ако няма да свързвате друга периферия моля изберете бутона „Назад“