fbpx
Автоматична заявка към доставчик


I-CASH е цялостно решение за управление на продажби, доставки, складови наличности и други ключови бизнес процеси. За да улесним Вашата работа като управители, добавихме нова функционалност – автоматична заявка за доставка на продукти към последния доставчик.

Как работи автоматичната заявка?

Автоматичната заявка в I-CASH анализира продадените количества от даден артикул за определен период и дава възможност да се генерира нова поръчка към последния доставчик на тези артикули. Системата автоматично добавя същото количество на последната доставна цена, което значително улеснява поддържането на актуални складови наличности.

Ползи от автоматичната заявка:

Стъпки за използване на автоматичната заявка

Проверка на достъпа

Уверете се, че вие или служителят, който ще генерира заявката, има достъп до тази функционалност. Тя е налична в пакетите „Стандарт“, „Производство“ и „Ресторант“. Потребител с длъжност „Мениджър“ има достъп по подразбиране. За други длъжности е необходимо да се активират специфични роли. Това се прави чрез:
  • Меню “Настройки” > Подменю “Потребители” – изберете желания потребител с опция „Редактиране“ (молив).
  • При отваряне на диалогов прозорец “Редактиране на потребител”, отидете в раздел „Роли“ и активирайте ролите „Доставки“ и „Справка продажби по артикули за период“.

    Подготовка на данни

    За да работи коректно автоматичната заявка, трябва да има въведени данни за артикулите, контрагентите, предишните доставки и извършените продажби. На базата на тези данни системата ще изчисли необходимите количества за поръчка.

    Създаване на заявка

    Автоматичната заявка може да се създаде от справка „Продажби по артикули за период“ в Меню “Справки” > Подменю “По артикули”. За да се активира полето „Нова заявка“:
  • Изберете желания доставчик в полето „Последен доставчик“, на когото да бъде изпратена заявката.
  • Посочете обекта в полето „Обект“, където ще се доставят артикулите.
  • При избор на „Последен доставчик“ ще се визуализира списък с всички артикули, за които този контрагент е бил последен доставчик, както и техните параметри, като доставна цена, продажна цена, марж и др. С помощта на филтрите можете да настроите търсенето си според нуждите си – да изберете времеви период, конкретна група артикули и др.

    След като зададете предпочитанията, натиснете бутона „Нова заявка“, и I-CASH автоматично ще генерира заявка за доставка, която да попълни всички продадени количества на избраните артикули за този период. Имате възможност да редактирате заявката преди финализиране и изпращане.
    Автоматично зареденото количество е тъждествено на продаденото количество през зададения времеви период, а единичната цена е базирана на последната доставна цена, на която е бил доставян артикула. Имате възможност да правите редакции по заявката.

    При финализиране на заявката имате две опции:
  • Запазване на заявката като отворена доставка: С натискане на бутона “Запази” поръчката се запазва като отворена, което ви позволява да я финализирате по-късно, при получаване на стоката.
  • Приключване на доставката: С бутона “Приключи” доставката се завършва и стоките веднага се добавят към склада.
  • Препоръчваме да запазите операцията като отворена и да я финализирате след физическото получаване на стоката. За финализиране, отидете в Меню “Операция” > Подменю “Доставка”, изберете Редактирай доставка (икона с молив) за съответната операция. След това натиснете бутона “Приключи” за завършване на доставката.
    В случай, че имате въпроси обвързани с автоматичната заявка, не се колебайте да ни напишете имейл на info@icash.bg А ако все още нямате регистрация в Търговски и складов софтуер I-CASH- не се колебайте да се възползвате напълно безплатно от един месец безплатен достъп до програмата като се регистрирате напълно безплатно на www.icash.bg

    Безплатна консултация



    Безплатна консултация



    Безплатна консултация




    Безплатна консултация




    Безплатна консултация




    Безплатна консултация