fbpx
Често срещани въпроси след началото на работа с бизнес софтуер  I-CASH?


Бизнес софтуер 1

Управлявате собствен бизнес? Бизнес софтуер като I-CASH би улеснил работата на всеки служител- от продавач-консултанта до счетоводителя. Въпреки това, в началото винаги стои въпроса- откъде да започнем?

Бизнес софтуер I-CASH предоставя на своите клиенти при първоначална регистрация едномесечен безплатен достъп до програмата. Целта на този един месец е да приспособите вашата фирма към бизнес софтуера. Напълно нормално е, ако имате въпроси. 

Помощни материали можете да намерите в нашето ръководство , в нашата помощна страница “Как да работим с I-CASH?” , в публикациите в нашия блог ,  в нашия YouTube каналНашите сътрудници винаги биха ви съдействали да се адаптирате за работа с бизнес софтуера. Можете да се свържете с тях на телефон (+359) 2 960 7123 .

За Вас систематизирахме, често срещани въпроси при началото на работа с търговския софтуер.

Бизнес софтуер 5

Въпрос 1: 

Направих си регистрация. А сега какво? 

При регистрация получавате e-mail за потвърждение на посочената от Вас електронна поща. В случай, че не откривате такъв e-mail уверете се, че не се намира в папка “Спам” или че Е-пощата е коректна посочена. След потвърждение на регистрацията, ще получите имейл с данни за достъп, както и инструкции за основните операции в Бизнес софтуер I-CASH. 

 

Бизнес софтуер 20

След като се регистрирате в бизнес софтуера вашата фирма вече представлява “складово стопанство” в програмата. В него всеки служител може да влезе със собствен потребителски профил, който съдържа определени функционалности, предназначени именно за неговата позиция. По-подробна информация може да прочетете в нашата статия “Потребителски роли“

 

Въпрос 2: 

Успях да вляза в складовото стопанство, но не откривам функционалностите, които са ми необходими. Какво да правя?

Всеки бизнес има специфики, които обикновено трябва да бъдат допълнително настроени/ активирани. По подразбиране, когато се регистрирате в Бизнес софтуер I-CASH Вие получавате функционалности, които се съдържат в пакет “Старт”. 

В случай, че наш сътрудник не се свърже с Вас моля, обадете се на  (+359) 2 960 7123 , за да разкажете за Вашия бизнес и да Ви бъдат активирани функционалностите, които пасват най-добре на вашия бизнес!

 

 

Въпрос 3:

Откъде да започна?

Не веднъж сме говорили  кои са първите стъпки при работата с Бизнес софтуер I-CASH. Прочетете повече тук: “Първи стъпки при започване на работа с I-CASH” . Накратко бихме обобщили алгоритъма така:

Уверете се, че имате активирани онези функционалности, които са походящи за вашия тип бизнес (няколко на брой обекта/ активиран модул онлайн магазин/ партидни номера, ресторантьорски модул, подходящи мерни единици и т.н.).

1.Създайте артикулна база- различни артикули, групирани в артикулни групи

2.Въведете вашите доставчици/ клиенти (опционално, ако работите с физически лица);

3.Заприходете стоката в склада 

4.Изтеглете си модула за бързи продажби. (POS) 

5.Уверете се, че вашият хардуер (фискално устройство, баркод четец, електронна везна и др.) е свързан с POS модула на бизнес софтуера.

6.Имате конфигурирани всички мерни единици, методи на плащане и други персонални настройки 

! Не се притеснявайте, ако първоначално желаете да тествате и да разучите програмата преди да работите с вашите реални данни, продажби и доставки.

Единственото нещо, което трябва да направите е да се консултирате с наш сътрудник и ще той ще Ви помогне да започнете отначало дейността в складовото Ви стопанство когато сте готови с тестването. 

 

Бизнес софтуер 11

 

Въпрос 4:

Имам голяма артикулна база. Няма ли как да въведа всичките ми данни по-бързо?

Да, има как! Освен традиционният метод на въвеждане на артикули, контрагенти и доставки, Бизнес софтуер I-CASH предлага възможност за импортиране на вашата база. 

Импортиране на артикулна база

1. Моля влезте в складовото Ви стопанство използвайки потребител, който има достъп до меню “Настройки”. 

2. Изберете “Настройки”, меню “Импорт”, подменю “Импорт на артикули” 

3. Изтеглете някой от примерните файлове за импортиране на артикулна база в удобен за Вас формат:

4. Редактирайте файла, спрямо изискванията към файла за импорт

Бизнес софтуер 11

 

Проследете целият процес в следното видео ръководство:

Импортиране на контрагенти

Контрагентите биват доставчици и клиенти на вашата фирма. Процедурата по импортиране на каталог от доставчици и клиенти е аналогична на тази по импортиране на артикулната база. Вижте видео ръководство тук: 

 

Други видове импорт: 

  • Импорт на артикули в доставка 

  • Импорт на артикули в продажба 

  • Импорт на артикули в ревизия 

Въпрос 5: 

Кога изтича безплатния ми месец? Как да процедирам след това? 

След като си направите регистрация в I-CASH Вие получавате един календарен месец достъп до софтуера. Отчетната дата съвпада с тази на която сте си направили регистрация през предходния месец. За да удължите вашия абонамент е необходимо да “Заявите абонамент” в меню “Настройки”, подменю “Абонамент” във вашето складово стопанство. 

Друг вариант е да се свържете с наш сътрудник на (+359) 2 960 7123 и да заявите вашето желание. Препоръчваме Ви да извършите тази процедура една седмица преди изтичането на вашия абонамент.

След това ще получите оферта за желаните услуги на посочената от Вас електронна поща, както и инструкции как да процедирате след това. 

 

Бизнес софтуер 15

Имате други въпроси? 

Напълно естествено е в хода на работа да имате въпроси, които нямат общо с посочените по-горе. Това е напълно нормално, тъй като всеки бизнес има своите уникални специфики. Не се притеснявайте да ги зададете на наш сътрудник на: (+359) 2 960 7123

Ако все още не сте използвали Бизнес софтуер I-CASH регистрирайте се сега и се възползвайте от един безплатен месец достъп до програмата!