fbpx
Всичко, което трябва да знаете за ценовите правила в I-CASH


Ценови правила 1

Какво представляват ценовите правила и как улесняват продажбите ви?

Имате конкретна ценова листа, но се налага да правите отстъпка на свой лоялен клиент. Или пък имате седмична промоция на определени артикули и искате цената им автоматично да се регулира при продажба. А може би продавате на едно и дребно? Какъвто и да е казусът при вас, I-Cash ви позволява да реагирате спрямо потребностите на бизнеса си в момента. С търговския софтуер можете да правите отстъпки:

  • на своите клиенти;
  • на определени артикули или артикулни групи;
  • за определен период от време;
  • за конкретен ден или час.

Всички тези възможности улесняват работата ви и ви позволяват да сте гъвкави в различните ситуации.

Ценови правила

Отстъпки задавате от Стоки – Ценови правила – Ценови правила – Добави ново ценово правило. Попълвате само полетата, които са ви необходими. Задавате име на листата. Не е нужно да посочвате конкретен времеви диапазон, ако не желаете да има такъв.

Важно е да изберете модификатор – в зависимост това дали искате да създавате отстъпка или да задавате надценка, както и дали да е сума или процент. Първо посочвате типа, а след това и цифрата.

ценови правила 3

Подредбата служи за подреждане на правилата по приоритет, ако те са повече от едно и се припокриват в някаква степен. Добавете отметка на Активен. В последствие, ако искате да го деактивирате, премахвате отметката. Това са основните данни, с които трябва да се съобразите, независимо от това какъв ще е видът на правилото.

Отстъпка за контрагент

Попълвате основните данни. Обърнете внимание на модификатора. За контрагент трябва да маркирате отстъпка в проценти. След като сте попълнили всичко необходимо, кликвате на Контрагенти и избирате съответния потребител от падащото меню, след което го добавяте към списъка.

ценови правила 4

Отстъпка на артикули или артикулни групи

За да зададете отстъпка на артикул, не е нужно да въвеждате модификатор. Записвате името, избирате номер на подредбата и давате отметка на Активен, а след това избирате един или няколко артикула и задавате цените на всеки от тях. Това са продажните цени, които ще бъдат активни след като запазите ценовото правило.

Ако искате да зададете отстъпка за артикулни групи, подобно на тази за контрагенти, е добре да е в проценти. Попълвате основните данни за правилото, отивате на Групи и избирате онази/онези от тях, чиято цена искате да промените. Кликвате на Добави и запазвате.

Ценовите правила за артикули и групи могат да важат за определен обект, ако имате повече от един. За да отбележите за кой точно са валидни, кликвате на Обекти, избирате съответния склад, добавяте го и запазвате.

ценови правила 5

Отстъпка за времеви диапазон

Можете да зададете отстъпка на артикули или за контрагенти за срок от време – дни или часове. Това става от основните данни. Отбелязвате крайна и начална дата или пък избирате съответните часове. Ако използвате този вариант, отбележете за кои дни от седмицата да е активна отстъпката.

ценови правила 6

С I-Cash можете да комбинирате отстъпки за:

  • контрагенти и артикули;
  • контрагенти и времеви диапазон;
  • артикули и времеви диапазон.

Добавените ценовите правила се визуализират под формата на списък под филтрите. Всяко от тях може да бъде редактирано. Ако се затруднявате с въвеждането на ценовите правила, свържете се с нас на координатите, посочени в сайта.

Улеснете работата си с I-Cash – вижте канала ни в YouTube. В него откривате много и полезни видеа, които ви разясняват различните операции.

 

Безплатна консултация



Безплатна консултация



Безплатна консултация




Безплатна консултация




Безплатна консултация




Безплатна консултация